اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نیمه‌نهایی لیگ فوتسال| شکست خانگی گیتی‌پسند کار را به بازی سوم کشاند

در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان سن‌ایچ ساوه بود و شکست خورد تا بازی سوم مشخص کننده فینالیست باشد.

نیمه‌نهایی لیگ فوتسال| شکست خانگی گیتی‌پسند کار را به بازی سوم کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه از ساعت 16 و به میزبانی گیتی‌پسند در سالن بدون تماشاگر پیروزی به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان حمید بی‌غم در بازی رفت با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسیدند؛ گیتی‌پسند در مرحله قبلی به راحتی موفق به شکست دادن سوهان محمدسیما قم در 2 بازی رفت و برگشت شد، سن‌ایچ ساوه اما به سختی از سد فرش آرا مشهد گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی رسید.

البته با انصراف رسمی باشگاه سن‌ایچ ساوه از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی‌پسند اصفهان و اعلام سازمان لیگ فوتسال دیدار این دو تیم بصورت رسمی لغو شده بود اما سن‌ایچ تصمیم گرفت به اصفهان سفر کند و بازی خود را انجام دهد.

پیروزی خفیف گیتی‌پسند در نیمه اول

بازی را بازیکنان گیتی‌پسند بهتر شروع کردند و با داشتن مالکیت توپ و زمین در همان دقایق ابتدایی توسط احمدعباسی به گل رسیدند؛ در ادامه سن‌ایچ ساوه برای جبران گل خورده جلو کشید و حتی یک بار ضربه بازیکنان سن‌ایچ به تیرک دروازه گیتی‌پسند برخورد کرد.

در ادامه نیمه اول والکس رایماندو موفق شد روی یک حرکت تیمی خوب، دومین گل گیتی‌پسند را به ثمر برساند؛ در دقایق پایانی نیمه اول اما سن‌ایچ با فشار زیادی که ایجاد کرد موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند و این نیمه با برتری 2 بر یک گیتی‌پسند به پایان رسید.

نیمه دوم با گلزنی علی مروتی برای سن‌ایچ آغاز شد تا بازی به تساوی کشانده شود اما در ادامه و خیلی زود گیتی‌پسند موفق شد توسط حمید احمدی به گل رسیده و دوباره از حریف خود پیش بیفتد؛ گیتی‌پسند در اوسط نیمه دوم 4 خطایی شد تا در صورت خطای پنچم پنالتی برای سن‌ایچ اعلام شود.

تلاش بی‌وقفه بازیکنان سن‌ایچ بازی را به وقت اضافه کشاند

در ادامه نیمه دوم هر 2 تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما در این امر ناموفق عمل کردند، در دقایق پایانی حملات سن‌ایچ بیشتر شد تا بالاخره در دقیقه 37 توسط نادر حنیفی به گل تساوی رسید اما بعد از چند ثانیه گیتی‌پسند چهارمین گل خود را نیز به ثمر رساند.

در لحظات پایانی بازی شاگردان اصغری‌مقدم دست به استفاده از سیستم پاور‌پلی زدند و موفق شدند چهارمین گل خود را نیز وارد دروازه گیتی‌پسند کنند؛ به این ترتیب بازی در پایان نیمه دوم 4 بر 4 مساوی شد تا تکلیف این دیدار در وقت‌های اضافی مشخص شود.

در فاصله 5 ثانیه مانده به پایان نیمه اول وقت اضافی پنالتی نقطه دوم به سود سن‌ایچ ساوه اعلام شد تا این تیم با گلزنی از گیتی‌پسند پیش بیفتد؛ در ادامه نیز کاری از دست گیتی‌پسند برنیامد و بازی با نتیجه 5 بر 4 به سود سن‌ایچ ساوه به پایان رسید.

به این ترتیب بعد از انجام 2 بازی هر تیم به یک پیروزی دست پیدا کرد و برای مشخص شدن فینالیست لیگ برتر فوتسال بازی سوم روز دوشنبه و به میزبانی گیتی‌پسند برگزار خواهد شد؛ در دیگر دیدار فینال مس سونگون با برتری مقابل ستارگان ورامین فینالیست شد.

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان:

محمد کشاورز، حمید احمدی، اصغر حسن‌زاده، سعید احمد‌عباسی، مهران عالیقدر، مسعود یوسف، مرتضی عزتی، والکس رایموند، بهزاد رسولی، محمدحسین درخشانی، مهدی مهدی‌خانی و الکس فالکون

سرمربی: حمید بی‌غم

ترکیب سن‌ایچ ساوه:

نادر حنیفی، علی مروتی، علی‌رضا جوان،‌ محمدطه نعمتیان، فرشید نادری، محمد جامع‌بالانی، امیرحسین فلاحی، مهدی عامهری، علی احسانی و محمد‌حسین فرحناک

سرمربی: جواد اصغری‌مقدم

گل‌ها: سعید احمدعباسی، والکس رایموند، حمید احمدی و محمدحسین درخشانی برای گیتی‌پسند - مهدی عامهری(2)، علی مروتی(2) و نادر حنیفی برای سن‌ایچ

حواشی بازی:

* این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود؛ همچنین با دستور وزارت بهداشت مراسم ابتدای بازی به صورت کامل برگزار نشد.

* پیمان حفیظی به دلیل اخراج در بازی رفت و میثم برمشوری و محمدرضا سنگ‌سفیدی نیز به دلیل مصدومیت گیتی‌پسند را در این دیدار همراهی نکردند.

* در پایان نیمه اول چند تن از بازیکنان و کادر فنی تیم سن‌ایچ به تصمیمات داوری اعتراض داشتند که با واکنش حمید بی‌غم سرمربی گیتی‌پسند به رفتار ساوه‌ای‌ها همراه شد.

* در نیمه دوم بازی مربی بدنساز و مربی تیم گیتی‌پسند به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری از روی نیمکت گیتی‌پسند اخراج شدند.

* بازی در دقایق پایانی حساس و جنجالی دنبال شد، علاوه بر این‌که گیتی‌پسند از سیستم پاور‌پلی استفاده کرد، هر 2 تیم اعتراضاتی نسبت به تصمیمات داوری داشتند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول